ECU & LOOM για 3.9
3 posters
Page 1 of 1
ECU & LOOM για 3.9
Το θεμα τα λεει ολα, εχω το μοτερ και χρειαζομαι το ηλεκτρολογικα. Υπαρχει καποιος που εχει κατι?
Re: ECU & LOOM για 3.9
ecu 14cux:
http://cgi.ebay.co.uk/range-rover-3-9-ecu-1991-/160518961946?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item255facfb1a
http://cgi.ebay.co.uk/landrover-discovery-3-5-3-9-range-rover-ECU-14CUX-/150533389689?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item230c7d3d79
http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-Classic-SE-3-9-V8-EFI-Engine-ECU-AMR1424-/180590881111?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a0c0e2957
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-DISCOVERY-3-9cc-V8-ELEC-FUEL-CONTROL-UNIT-/250740057467?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6145a57b
Loom
δεν βρήκα τιποτα ΕΒΑΥ απο πολυ γρηγορό ψάξιμο, αλλά παρουσιάζονται κάθε βδομάδα. Λίγο υπομονη.
Κάνε ενα κόπο και ρώτα εδω: http://stores.ebay.co.uk/THE-ROVER-V8-ENGINE-PARTS-SHOP
Air flow meter έχεις?
αν οχι:
http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOVERY-3-9-V8-MASS-AIR-FLOW-METER-/300502485099?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f758086b
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-air-flow-mass-meter-sensor-Land-Range-Rover-ERR5198-/330453917160?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf0969de8
http://cgi.ebay.co.uk/Air-Flow-Meter-Range-Rover-Classic-Discovery-Defender-/400126123005?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d29601bfd
Μπεκ μπεκιέρα έχεις?
Αν όχι έχω εγώ.
Δες και την λύση Megasquirt. Καταργείς αν θέλεις και distributor. Θεωρώ οτι αν έχεις χρόνο να ασχοληθείς είναι η καλύτερη λύση.
http://www.megasquirt-v8.co.uk/
http://www.extraefi.co.uk/
Σιγουρέψου μόνο ότι τα σιδερικά του μοτέρ είναι 3.9 και όχι 3.5 γιατί ναι μεν μπαίνουν αλλά αντί για εγκέφαλο 14cux χρειάζεσαι τον 4cu και το ανάλογο loom+ AFM.
Κώστας.
Re: ECU & LOOM για 3.9
Ευχαριστω, για τις πληροφοριες. Για το ecu εχω δει και εγω μερικα στο ebay, απλα ελεγα μηπως υπαρχει κατι εντος χωρας.
Θα τα κοιταξω και μιλαμε παλι.
Θα τα κοιταξω και μιλαμε παλι.
Re: ECU & LOOM για 3.9
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-RANGE-ROVER-ENGINE-BAY-WIRING-LOOM-/180600211189?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a0c9c86f5
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-RANGE-ROVER-CLASSIC-3-9-EFI-ENGINE-ECU-/180600212926?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a0c9c8dbe
Χτύπα τα αλύπητα …… είναι στοn ίδιο και γλυτώνεις μεταφορικά…..
Εγώ θα έβαζα μέγιστο ποσό 50 εγκέφαλο και 60 καλώδια…
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-RANGE-ROVER-CLASSIC-3-9-EFI-ENGINE-ECU-/180600212926?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a0c9c8dbe
Χτύπα τα αλύπητα …… είναι στοn ίδιο και γλυτώνεις μεταφορικά…..
Εγώ θα έβαζα μέγιστο ποσό 50 εγκέφαλο και 60 καλώδια…
Re: ECU & LOOM για 3.9
Κωστα τα εχει δει και εχω κανει και μια επικοινωνια. Στα καλωδια δεν υπαρχουν αλλα πραγματα, τυπου πλακετες ή χρειαζεται μονο το καλωδιο? Ρωταω γιατι, δεν εχω δει καποιο EFI και δεν ξερω τι χρειαζεται. Μην παρω αυτα και μετα χρειαζομαι και αλλα ανταλλακτικα.
Re: ECU & LOOM για 3.9
Σου λείπει τίποτα άλλο? Αισθητήρα ταχύτητας δεν είναι απαραιτητο να βάλεις. Το ποτενσιόμετρο να τσεκάρεις άμεσα γιατί πολλές φορές δεν διαβάζει σωστά την θέση της πεταλούδας. Αντλία βενζίνης??? έχεις βρεί γιατί υπάρχουν φθηνές λύσεις για εξωτερική στο ΕΒΑΥ. Διάβασε λίγο το manual για να δεις τι αντίσταση θα βάλεις. Το Air Flow Meter, καλό είναι να το καθαρίσεις πριν το βάλεις.
Re: ECU & LOOM για 3.9
Και ΠΑΝΤΑ καθαρισμό στα μπεκ και αλλαγή στα o-rings τους.
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: ECU & LOOM για 3.9
καλημερα Κωστα και Καλη Χρονια,
τα εχω βρει τα εξαρτηματα και μου τα στελνουν την επομενη εβδομαδα.
Αυτο που θελω να ρωτησω, το speed transducer? τι γινετε με αυτο?
τα εχω βρει τα εξαρτηματα και μου τα στελνουν την επομενη εβδομαδα.
Αυτο που θελω να ρωτησω, το speed transducer? τι γινετε με αυτο?
Re: ECU & LOOM για 3.9
Καλημέρα, το speed transducer από ότι έχω δει σε βιβλιογραφία, δεν είναι απαραίτητο να το βάλεις. Θα σου έλεγα να το ξεκινήσεις χωρίς και μετά βλέπουμε αν θα το βάλεις και που θα το βρούμε. Ελπίζω σε καμία 10αρια μέρες να έχω γυρίσει Ελλάδα και θα έχω πιο πολύ χρόνο.
«Road Speed Transducer
On Range Rovers, the Road Speed Transducer is mounted on a bracket on the left hand frame rail adjacent to the motor mount. The transducer provides road speed data to the ECU (and on Range Rovers it's also needed by the speedometer). Based on input from the Road Speed Transducer, the ECU selects an appropriate fuel map. When the Road Speed Transducer is omitted or inoperable, the ECU never leaves "idle mode". It isn't clear from the Rover literature we've found exactly how many other modes the ECU might enter if it had an operational Road Speed Transducer. You can actually drive in idle mode, especially if you manually re-adjust idle speed at the MAF Sensor, but cruise fuel economy should be better with a Road Speed Transducer signal properly reaching the ECU.
For safety reasons, Range Rovers have a "kill-joy" function built into the ECU program. If the Road Speed Transducer provides too fast a signal, the vehicle will stop accelerating.
Our example system didn't come to us with a Road Speed Transducer, but we'd like to have one so we can analyze how it functions and determine how feasible it is to provide a road speed signal to the ECU from another source. (For example, anyone who fits an aftermarket electronic speedometer also fits an aftermarket speed transducer. We don't know if an aftermarket speedometer sender can be used for the fuel injection system also.)»
πηγή: http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm
«Road Speed Transducer
On Range Rovers, the Road Speed Transducer is mounted on a bracket on the left hand frame rail adjacent to the motor mount. The transducer provides road speed data to the ECU (and on Range Rovers it's also needed by the speedometer). Based on input from the Road Speed Transducer, the ECU selects an appropriate fuel map. When the Road Speed Transducer is omitted or inoperable, the ECU never leaves "idle mode". It isn't clear from the Rover literature we've found exactly how many other modes the ECU might enter if it had an operational Road Speed Transducer. You can actually drive in idle mode, especially if you manually re-adjust idle speed at the MAF Sensor, but cruise fuel economy should be better with a Road Speed Transducer signal properly reaching the ECU.
For safety reasons, Range Rovers have a "kill-joy" function built into the ECU program. If the Road Speed Transducer provides too fast a signal, the vehicle will stop accelerating.
Our example system didn't come to us with a Road Speed Transducer, but we'd like to have one so we can analyze how it functions and determine how feasible it is to provide a road speed signal to the ECU from another source. (For example, anyone who fits an aftermarket electronic speedometer also fits an aftermarket speed transducer. We don't know if an aftermarket speedometer sender can be used for the fuel injection system also.)»
πηγή: http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm
Re: ECU & LOOM για 3.9
Το εχω διαβασει και εγω, απλα διαβαζα και σε καποια αλλα φορουμ για καποια μπερδεματα που τους εκανε απο το αυτοκινητο ηταν σε σταση.
Θα ετοιμαστει πρωτα το μοτερ και μετα βλεπουμε, οπως αναφερες και εσυ.
Τα λεμε..
Θα ετοιμαστει πρωτα το μοτερ και μετα βλεπουμε, οπως αναφερες και εσυ.
Τα λεμε..
Re: ECU & LOOM για 3.9
Κωστα, γνωριζεις αν εχει διαφορα η πλεξουδα και ο εγκεφαλος μεταξυ κινητηρα V belt και το προηγουμενου μοντελου?
Αυτο που εχω ειναι το κλασσικο μοτερ.
Αυτο που εχω ειναι το κλασσικο μοτερ.
- Attachments
Re: ECU & LOOM για 3.9
Από την στιγμή που είναι 14cux σαν hardware δεν έχεις πρόβλημα. Πιθανόν πχ στο δυναμό να έχει άλλο φις, αλλά γενικά ίδια είναι. Επίσης μπορεί το ποτενσιόμετρο της πεταλούδας να έχει λίγο διαφορετικό φις, ή διάταξη στα καλώδια γιατί κάποια στιγμή τα άλλαξε. Δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν δεν σου ταιριάζει κάποιο φίς, βρες τις γραμμές από το σχέδιο που σου έχω στείλει και θα είσαι οκ. Αυτό που μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό είναι οι χάρτες αλλά δεν θα σε προβληματίσει ούτε θα το καταλάβεις.
Πρόσεχε όμως γιατί κάποια μοντέλα 14cux, κυρίως για ΗΠΑ είχαν αισθητήρες λ, έναν για κάθε μεριά του V. Με κατάλληλη τιμή αντίστασης στην αντίσταση ρύθμισης αυτό διορθώνεται.
Γενικά μην το φοβάσαι, βάλτο πάνω να πάρει μπροστά και σιγά σιγά βλέπεις .
Πρόσεχε όμως γιατί κάποια μοντέλα 14cux, κυρίως για ΗΠΑ είχαν αισθητήρες λ, έναν για κάθε μεριά του V. Με κατάλληλη τιμή αντίστασης στην αντίσταση ρύθμισης αυτό διορθώνεται.
Γενικά μην το φοβάσαι, βάλτο πάνω να πάρει μπροστά και σιγά σιγά βλέπεις .
Re: ECU & LOOM για 3.9
To V belt είναι το κλασικό, to serpentine (ριγέ ιμάντας) είναι το "μοντερνο" που το κρατησε και στο P38.takisLR wrote:Κωστα, γνωριζεις αν εχει διαφορα η πλεξουδα και ο εγκεφαλος μεταξυ κινητηρα V belt και το προηγουμενου μοντελου?
Αυτο που εχω ειναι το κλασσικο μοτερ.
Re: ECU & LOOM για 3.9
καλημερα, και να πω καλως ορισες?
σχετικα με το μοτερ, εχω ξεκινησει την διαδικασια λυσιματος, ολικη επισκευη και βλεπουμε. Οσον αφορα ecu κλπ, ειναι καθοδον.
Πιθανων να χρειαστω βοηθεια για πραγματα που θα χρειαστω για το μοτερ. Μολις εχω μαζεψει τι χρειαζομαι θα ενημερωσω..
σχετικα με το μοτερ, εχω ξεκινησει την διαδικασια λυσιματος, ολικη επισκευη και βλεπουμε. Οσον αφορα ecu κλπ, ειναι καθοδον.
Πιθανων να χρειαστω βοηθεια για πραγματα που θα χρειαστω για το μοτερ. Μολις εχω μαζεψει τι χρειαζομαι θα ενημερωσω..
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|