μοτερ v8 injection
+7
varemaras
pantg
TSAF
zoh
costecon
δημητρης - series 2a
Χρήστος Δελλής
11 posters
Page 1 of 2
Page 1 of 2 • 1, 2
μοτερ v8 injection
παιδια καλησπερα παμε για αναβαθμηση... ζητειται μοτερ v8 3.5 injection κατα προτημηση μαζι με τα παρελκομενα του
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
τελικα κατεληξες σε V8!! καλη επιλογη!!
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
''ανοιξα'' τα ματια μου...
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Κατά την γνώμη μου καλύτερα να βρεις ένα 3,5 καρμυρατεράτο από Ελλάδα που να δουλεύει και να το επισκευάσεις να ξέρεις τι έχεις. Από κει και πέρα βρίσκεις ένα σετάκι injection από ΕΒΑΥ, καμιά 250 ευρώ με μεταφορά και καθαρισμό μπεκ και το φτιάχνεις το μοτέρ να δουλεύει άψογα και καινούριο. Αν πάς να πάρεις 3.5 EFI μεταχειρισμένο, θα είναι παλιό 88-90 και θα είναι ταλαιπωρημένο. Παίρνεις ένα ελληνικό και το επισκευάζεις. Μετατροπή από καρμπυρατερ σε injection θα κάνω τέλη Ιανουαρίου και θα αναρτήσω και το σχετικό φωτο υλικό. Το σετ το έχω ήδη.
Υπάρχει και η λύση να φέρεις φθηνό από Αγγλία μοτέρ injection και να φέρεις και 1 σετ φλάντζες μeταλλά ελατήρια και να το φτιάξεις.
Αν θυμάμαι καλά θα πρέπει να πάρεις και σασμάν. 4 κύλινδρο δεν είναι?
Υπάρχει και η λύση να φέρεις φθηνό από Αγγλία μοτέρ injection και να φέρεις και 1 σετ φλάντζες μeταλλά ελατήρια και να το φτιάξεις.
Αν θυμάμαι καλά θα πρέπει να πάρεις και σασμάν. 4 κύλινδρο δεν είναι?
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστος Δελλής wrote:''ανοιξα'' τα ματια μου...
παλι καλα!
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
ναι τετρακυλινδρο ειναι. ακομα...!
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
χρηστο θες και κιβωτιο ταχυτητων μαζι με τον κινητηρα.
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
οκ να γινει ολοκληρομενη η δουλεια δεν μου αρεσει το λυσε-δεσε στο μοτερ κυριως οτι χρειαζεται θα μπει
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Για πηγαινε απο το car.gr και βρες στα ανταλακτικα εναν στην Δραμα που απο οτι φαινεται εχει υλικο.
Ισως βρεις κανα φτηνο πακετακι να το ανακατασκευασεις να κανεις την δουλεια σου.
Ισως βρεις κανα φτηνο πακετακι να το ανακατασκευασεις να κανεις την δουλεια σου.
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστο χρόνια σου πολλά και πάλι!
Τι όριο χρημάτων έχεις?
Θες αυτόματο ή manual?
To σασμαν που έχεις είναι σε καλή κατάσταση ή γκρακαγκρούκα αλλαγές?
Τι όριο χρημάτων έχεις?
Θες αυτόματο ή manual?
To σασμαν που έχεις είναι σε καλή κατάσταση ή γκρακαγκρούκα αλλαγές?
Re: μοτερ v8 injection
καλημερα και χρονια πολλα σε ολους. το σασμαν μου ειναι σαν καινουργιο το αμαξι το ειχε αγορασει ο πατερας μου καινουργιο απο βιαμαχ. θα το αλλαξω οχι λογο προβληματος αλλα επειδη ειναι πολυ ''κοντο'' το βημα του. το αυτοματο θα ηταν η καλυτερη λυση αλλα θελουν αλλαγμα ολα τα σιδεροκουτα και δεν θα μπω σε αυτη τη διαδικασια, οσο για το κοστος θελω να κρατηθει σε χαμηλα επιπεδα κανοντας ομως ΚΑΛΑ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ τη δουλεια μου. το αμαξι ειναι απιστευτα καλοσυντηρημενο απο ολες τις αποψεις μηχανικα-εσωτερικα και εξωτερικα γι'αυτο θελω να βαλω κατι ανταξιο με αυτο που εχω για να μην εχω μετα γκραγκα-γκρουγκα! ευχαριστω και παλι χρονια πολλα σε ολους
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Καλησπέρα, αφού το σασμάν σου είναι καλό, θα σου πρότεινα να το κρατήσεις και να βάλεις αντάπτορα για το V8. Το έχω φτιάξει μια φορά με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Παλιά τους έφτιαχνε η Millner conversions. Τώρα πια η http://www.engineconversions.co.uk/
Εσύ θες το MCK 13
http://engine-conversion.com/content/view/14/28/
Παλιά τους έφτιαχνε η Millner conversions. Τώρα πια η http://www.engineconversions.co.uk/
Εσύ θες το MCK 13
http://engine-conversion.com/content/view/14/28/
Re: μοτερ v8 injection
το σασμαν μου ειναι αψογο πραγματικα, απο πλευρας αποδοσης με τον v8 ομως τι λεει? ξερω οτι ειναι αρκετα κοντο. και το αμαξι επι το πλειστον εχει χρηση δρομου φοβαμαι μηπως το πνίξω και για να κουνηθει θελει και ενα βενζιναδικο απο πισω!!!!!!!! αφου ομως το εχεις φτιαξει θα εχεις σιγουρα καλυτερη αποψη επι του θεματος. αν θες πες μου τα συμπερασματα και τις εντυπωσεις σου θα ενδιαφερουν και αλλους πιστευω. ευχαριστω
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Kalispera kai xronia polla, To diko mou htan 2.5 kai tou ekana metatropi se V8 3.5. Kai egw stin arxi eipa na kratisw to sasman mou alla telika den mou arese h idea gia tin plaka mbrosta opote allaxa kai evala apo V8. Vevaia gia na ginei auto thes alla patwmata kai allo kentriko kouti gia to sasman auto einai megalitero. Epeidi omws ta sasman apo ta V8 exoun psilo makria klimakwsi, o mixanikos mou afise to transfer apo to 2.5. Etsi to autokinito egine arketa konto alla kai arketa pio svelto apo aplo 3.5 giati fortwnei poli pio grigora tis taxitites. Stin ethniki vevaia "periorizei" auto to set up giati pas maximum mexri 110-115. Parapanw prokalei polistrofia megali sto moter opote kai yperkatanalwsi. Auta apo emena. Xronia polla.
Re: μοτερ v8 injection
Δηλαδη εχουμε να διαλεξουμε <βημα> και απο το κιβωτιο και απο το transfer?
Εχω ενα transfer απο v8 εαν το βαλω στο tdi200 θα μακρυνει λογικα γιατι και εγω εχω αυτο που λες εσυ..φορτωνει γρηγορα αλλα η 5η ειναι λιγο προβλημα σε ταξιδι,ενω του v8 μου δεν την γεμιζε ποτε και τη χρισημοποιουσα απο τα 120 και πανω μονο χωρις να κρεμασει.
Εχω ενα transfer απο v8 εαν το βαλω στο tdi200 θα μακρυνει λογικα γιατι και εγω εχω αυτο που λες εσυ..φορτωνει γρηγορα αλλα η 5η ειναι λιγο προβλημα σε ταξιδι,ενω του v8 μου δεν την γεμιζε ποτε και τη χρισημοποιουσα απο τα 120 και πανω μονο χωρις να κρεμασει.
Re: μοτερ v8 injection
Κατά την γνώμη μου, αφού όπως λες το σασμάν σου είναι καλό, κρατάς το σασμάν, βάζεις σετ μετατροπής (φλάντζα κλπ) και γλυτώνεις:
Αγορά σασμάν
Αλλαγή πατώματος
Αλλαγή τούνελ
Αλλαγή πατάκι τουνελ
Για να μπει το v8 στο lt77 θέλει 2 κοψιματάκια μπροστά στο τούνελ αλλά πολύ απλό πράγμα.
Αν μετά δεις ότι δεν σε καλύπτουν οι σχέσεις μετάδοσης, ψωνίζεις ένα σετ γραναζάκια και το κάνεις το δικό σου transfer ότι θες:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/index.php?act=viewCat&catId=70
Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις όλο το transfer case για να αλλάξεις σχέση μετάδοσης.
Αγορά σασμάν
Αλλαγή πατώματος
Αλλαγή τούνελ
Αλλαγή πατάκι τουνελ
Για να μπει το v8 στο lt77 θέλει 2 κοψιματάκια μπροστά στο τούνελ αλλά πολύ απλό πράγμα.
Αν μετά δεις ότι δεν σε καλύπτουν οι σχέσεις μετάδοσης, ψωνίζεις ένα σετ γραναζάκια και το κάνεις το δικό σου transfer ότι θες:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/index.php?act=viewCat&catId=70
Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις όλο το transfer case για να αλλάξεις σχέση μετάδοσης.
Re: μοτερ v8 injection
Συνάδελφοι Χρόνια Πολλά,
Χρήστο το βήμα στις γρήγορες σχέσεις του LT230 τόσο για το V8 όσο και για το 200Tdi (αν είναι από 110) είναι το ίδιο.
Αυτό που σου προτείνει ο Κωστής για το κιτ προσαρμογής του κιβωτίου ταχυτήτων από το αυτοκίνητό σου στον V8 ίσως να είναι η καλύτερη λύση φτάνει να είναι σίγουρο ότι θα αντέξει το κιβώτιο.
Αν ο Κωστής ξέρει σίγουρα ότι αντέχει τότε είναι η φθηνότερη και λογικότερη επιλογή (για να μην μπλέξεις κυρίως με αλλαγή πατώματος, σαμαριού και καλύματος του κιβωτίου που είναι και εξαιρετικά σπάνια να βρεθούν πλέον)
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
Χρήστο το βήμα στις γρήγορες σχέσεις του LT230 τόσο για το V8 όσο και για το 200Tdi (αν είναι από 110) είναι το ίδιο.
Αυτό που σου προτείνει ο Κωστής για το κιτ προσαρμογής του κιβωτίου ταχυτήτων από το αυτοκίνητό σου στον V8 ίσως να είναι η καλύτερη λύση φτάνει να είναι σίγουρο ότι θα αντέξει το κιβώτιο.
Αν ο Κωστής ξέρει σίγουρα ότι αντέχει τότε είναι η φθηνότερη και λογικότερη επιλογή (για να μην μπλέξεις κυρίως με αλλαγή πατώματος, σαμαριού και καλύματος του κιβωτίου που είναι και εξαιρετικά σπάνια να βρεθούν πλέον)
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: μοτερ v8 injection
οπα Κωστα η καλυτερη λυση! μ'αρεσει πολυ πραγματικα! πιο σετ γραναζια ομως πρεπει? πιο πρεπει να επιλεξω? αφου θα παρω ροπη απο το v8 θελω και μακρυ βημα! βοηθεια!!!!
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστο το κεντρικό του 200Tdi είτε είναι σε 90άρι είτε σε 110 έχει σχέση 1.411:1.
Η μακρύτερη σχέση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το 1.222:1 που φορούσαν τα V8 90άρια ή και τα discovery. (υπήρχε και μία έκδοση στα 1.21:1)
Μπορείς λοιπόν να ψάξεις και για LT230 μεταχειρισμένο από Discovery (προσοχή μόνον γιατι μερικα mpi είχαν κεντρικό διαφορικό με σχέση 1.41:1 σύμφωνα με την Land Rover)
Aν όμως πρόκειται να βάλεις λάστιχα με πολύ μεγαλύτερη διάμετρο ΙΣΩΣ να μην πρέπει να μακρύνεις το βήμα.
Χαιρετώ και ελπίζω να μην σε πειράζω που απαντώ.
Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
Η μακρύτερη σχέση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το 1.222:1 που φορούσαν τα V8 90άρια ή και τα discovery. (υπήρχε και μία έκδοση στα 1.21:1)
Μπορείς λοιπόν να ψάξεις και για LT230 μεταχειρισμένο από Discovery (προσοχή μόνον γιατι μερικα mpi είχαν κεντρικό διαφορικό με σχέση 1.41:1 σύμφωνα με την Land Rover)
Aν όμως πρόκειται να βάλεις λάστιχα με πολύ μεγαλύτερη διάμετρο ΙΣΩΣ να μην πρέπει να μακρύνεις το βήμα.
Χαιρετώ και ελπίζω να μην σε πειράζω που απαντώ.
Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστος Δελλής wrote:οπα Κωστα η καλυτερη λυση! μ'αρεσει πολυ πραγματικα! πιο σετ γραναζια ομως πρεπει? πιο πρεπει να επιλεξω? αφου θα παρω ροπη απο το v8 θελω και μακρυ βημα! βοηθεια!!!!
Με αυτή την λύση βάζεις το μοτερ, το οδηγείς και αποφασίζεις αν θες πιο κοντό η πιο μακρύ.
Re: μοτερ v8 injection
να με πειραζει που απαντας? γιατι να με πειραζει?????? ευχαριστηση μου. οσο αφορα τα λαστιχα για μεγαλυτερη διαμετρο δεν παιζει με τιποτα αντε ενα νουμερο φαρδυτερα απο αυτα που εχω σε ζαντα αλουμινιου για αισθητικους λογους και μεχρι εκει.
Κωστα δεν θελω να το οδηγησω θελω να το μακρυνω πριν το οδηγησω!
Κωστα δεν θελω να το οδηγησω θελω να το μακρυνω πριν το οδηγησω!
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστο και συνάδελφοι Χρόνια Πολλά,
Η καλύτερη διάσταση για σχεδόν όλες τις δουλειές (ήταν άλλωστε και η εργοστασιακή πριν οι μαρκετινικοί προσθέσουν και την 235/85 R 16) είναι η 7.5 Χ 16.
Το αισθητικό είναι θέμα συνήθειας περισσότερο.
Αν συνηθίσει το μάτι σου το σωστό ελαστικό θα δεις που τα φαρδιά θα σου φαίνονται εντελώς αταίριαστα με το αυτοκίνητο. Και με την εργοστασιακή διάσταση στα 7.5 Χ 16 θα έχεις μειωμένη κατανάλωση, χαμηλότερο επίπεδο θορύβου, λιγότερη καταπόνηση στο σύστημα διεύθυνσης και κυρίως πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (ιδίως στο βρεγμένο, στο φρέσκο χιόνι και στον πάγο αλλά και στη μαλακή επιφανειακή λάσπη <ανάλογα πάντα και με το προφίλ του ελαστικού>)
Το φαρδύτερο λάστιχο το μόνο που δίνει ουσιαστικά είναι στυλ, αυξημένη κατανάλωση και μεγαλύτερο κόστος για την αγορά ελαστικών. Μπορεί σε μερικές εξειδικευμένες εφαρμογές να προσφέρει πλεονεκτήματα αλλά μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με την μείωση της πίεσης και των στενών ελαστικών (μάλιστα ορισμένες φορές λειτουργεί καλύτερα από το φαρδύ και φουσκωμένο ελαστικό)
--------
Πίσω στο θέμα του κεντρικού διαφορικού και του βήματος στις γρήγορες σχέσεις.
Ενας αρκετά ασφαλης τρόπος για να βρεις το σωστό LT230 είναι ο κωδικός που βρίσκεται χτυπημένος επάνω του.
Αν θέλεις μπορείς να βρεις τους κωδικούς που έχουν την σχέση 1.22:1 στο site του Αshcroft ή μπορούν να αναρτηθούν και εδώ. Μην δώσεις όμως και απόλυτη βάση γιατί μπορεί να έχουν αλλαχθεί τα εσωτερικά γρανάζια και τελικά να βρεθείς με άσχετο βήμα. Ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να ανοιχθεί και να μετρηθούν τα δόντια.
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
Η καλύτερη διάσταση για σχεδόν όλες τις δουλειές (ήταν άλλωστε και η εργοστασιακή πριν οι μαρκετινικοί προσθέσουν και την 235/85 R 16) είναι η 7.5 Χ 16.
Το αισθητικό είναι θέμα συνήθειας περισσότερο.
Αν συνηθίσει το μάτι σου το σωστό ελαστικό θα δεις που τα φαρδιά θα σου φαίνονται εντελώς αταίριαστα με το αυτοκίνητο. Και με την εργοστασιακή διάσταση στα 7.5 Χ 16 θα έχεις μειωμένη κατανάλωση, χαμηλότερο επίπεδο θορύβου, λιγότερη καταπόνηση στο σύστημα διεύθυνσης και κυρίως πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (ιδίως στο βρεγμένο, στο φρέσκο χιόνι και στον πάγο αλλά και στη μαλακή επιφανειακή λάσπη <ανάλογα πάντα και με το προφίλ του ελαστικού>)
Το φαρδύτερο λάστιχο το μόνο που δίνει ουσιαστικά είναι στυλ, αυξημένη κατανάλωση και μεγαλύτερο κόστος για την αγορά ελαστικών. Μπορεί σε μερικές εξειδικευμένες εφαρμογές να προσφέρει πλεονεκτήματα αλλά μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με την μείωση της πίεσης και των στενών ελαστικών (μάλιστα ορισμένες φορές λειτουργεί καλύτερα από το φαρδύ και φουσκωμένο ελαστικό)
--------
Πίσω στο θέμα του κεντρικού διαφορικού και του βήματος στις γρήγορες σχέσεις.
Ενας αρκετά ασφαλης τρόπος για να βρεις το σωστό LT230 είναι ο κωδικός που βρίσκεται χτυπημένος επάνω του.
Αν θέλεις μπορείς να βρεις τους κωδικούς που έχουν την σχέση 1.22:1 στο site του Αshcroft ή μπορούν να αναρτηθούν και εδώ. Μην δώσεις όμως και απόλυτη βάση γιατί μπορεί να έχουν αλλαχθεί τα εσωτερικά γρανάζια και τελικά να βρεθείς με άσχετο βήμα. Ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να ανοιχθεί και να μετρηθούν τα δόντια.
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Παντελής Γιαμαρέλλος
www.lrcg.gr/forum
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: μοτερ v8 injection
Θα μου επιτρέψεις να επιμείνω, η μία δουλειά είναι άσχετη από την άλλη. Βάζεις το V8 με το σετ μετατροπής, χωρίς να κατεβάσεις σασμάν. Το οδηγείς και μετά αποφασίζεις τι ακριβώς θέλεις… Δεν είναι ότι κάνεις 2πλί δουλειά. Το ένα είναι άσχετο από το άλλο.Χρήστος Δελλής wrote: Κωστα δεν θελω να το οδηγησω θελω να το μακρυνω πριν το οδηγησω!
Έτσι σπας και το κοστολόγιο στη μέση. Να ξέρεις οτι από κατανάλωση θα είσαι καλύτερα με το V8, έστω και κοντό, σε σχέση με το 2.5αρι.
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστος Δελλής wrote:παιδια καλησπερα παμε για αναβαθμηση... ζητειται μοτερ v8 3.5 injection κατα προτημηση μαζι με τα παρελκομενα του
αν σε ενδιαφερει υπαρχει κιμητηρας 3.9 μαζι με αυτοματο σασμαν προς πωληση.
τα εφερε φιλος απο αγγλια για το 90αρι του αλλα δεν θα τα βαλει τελικα.
πες μου να σου δωσω το τηλεφωνο.
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
τιμή ξέρουμε; το μοτερ ανακατασκευασμένο η θέλει επισκευή? Για να μπει το αυτόματο χρειάζονται και τα σίδεροκούτα έτσι δεν είναι? Παιδιά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
τιμη δεν ξερω. περνεις τηλεφωνο και συζητατε. οταν λες σιδεροκουτα εννοεις το τουνελ?
να ξερεις πως με αυτο το πακετο το def θα πεταει.
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
ναι Δημητρη το τουνελ θελει αλλαγμα και αυτο μαλλον ε? στειλε το τηλ δεν εχουμε να χασουμε τιποτα! ευχαριστω
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστος Δελλής wrote:ναι Δημητρη το τουνελ θελει αλλαγμα και αυτο μαλλον ε? στειλε το τηλ δεν εχουμε να χασουμε τιποτα! ευχαριστω
Στην αγγελία λέει ότι κάνει για V8. Πάντως ένας γνωστός μου που είχε κάνει αυτή την δουλειά, το είχε κάνει χωρίς να αλλάξει τούνελ, απλά κόψε ράψε…
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-DEFENDER-GEARBOX-TUNNEL-300TDI-V8-TD5-/390278183189?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ade647915
Re: μοτερ v8 injection
τι λετε για αυτο?http://www.car.gr/parts/view/1169292/ βρηκα την αγγελια τυχαια και αν ειναι ολα αλλαγμενα οπως λεει αξιζει τον κοπο και τα χρηματα?
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
φτηνο δεν ειναι, αλλα αν εχει οπως δηλωνει, μαλλον αξιζει τον κοπο με λιγο παζαρι... τον πηρες?
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: μοτερ v8 injection
οχι δεν τον πηρα, θελω την γνωμη σας πρωτα. Γι'αυτο δεν ειμαστε εδω?
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Eννουσα αν τον πηρες τηλεφωνο, οχι αν τον αγορασες... μαλλον παρεξηγηθηκα Γνωμη μου ειναι οτι σαν τιμη, μαζι με το υγραεριο, ακουγεται ελκυστικη, εφ'οσον οντως ειναι Overhauled ο κινητηρας. Ισως να αξιζει την βολτα προς Θηβα αν τον εχει ακομα φορεμενο στο def του, να το δεις και να τον ακουσεις "εν δρασει". Αν θες παρεα για την βολτα, δεν εχω κανονισει τιποτα για το σ/κ
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: μοτερ v8 injection
μου βαζεις ωραιες ιδεες!!!!!!!!!!!!!!! θα ενημερωσω ευχαριστω
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
σου εχω στειλει το τηλεφωνο. επικοινωνεις και μας λες.
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
ευχαριστω Δημητρη να'σαι καλα θα επικοινωνησω
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
παιδια με το θεμα κτεο τι γινεται ξερει κανεις? θα εχω τεσσερεις κυλινδρους extra τι κανω? να πω μηπως οτι δεν δουλευουν ολοι μαζι και ειναι spare?
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
χαχαχαχαχα
ειμαι σιγουρος οτι το κτεο λυνεται...
ειμαι σιγουρος οτι το κτεο λυνεται...
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: μοτερ v8 injection
παιδια καλησπερα ειμαι στο σταδιο της αγορας του μοτερ αλλα και της αναζητησης του μηχανικου που θα το βαλει επανω. για μοτερ μαλλον εχω καταληξει, στον μηχανικο κολλησα τωρα... πηρα τηλ σε γνωστο μαγαζι στην αθηνα (δεν αναφερω το ονομα για ευνοητους λογους) και μου ειπε:
1 για να αναλαβει εξ ολοκληρου την μετατροπη με μοτερ-σασμαν-ψεκασμο και εξατμιση δικα του 6000€ (ολοκληρο το def δεν πουλιεται τοσο!)
2 σκετο το injection 1200€ (οταν ο κωστας λεει απο Αγγλια 250€)
3 αν του παρω εγω ολα τα ανταλλακτικα και να ανεβοκατεβασει το μοτερ 800€
4 επιμενει οτι το 3.5 δεν φοραει το σασμαν μου και θελω και σασμαν οποσδηποτε αλλα αν του φερω το σετ μετατροπης το βαζει επανω
5 οτι χρειαζομαι και αλλες βασεις
6 για το transfer ουτε του αναφερα τιποτα
τι εχετε να πειτε για ολα τα παραπανω?
1 για να αναλαβει εξ ολοκληρου την μετατροπη με μοτερ-σασμαν-ψεκασμο και εξατμιση δικα του 6000€ (ολοκληρο το def δεν πουλιεται τοσο!)
2 σκετο το injection 1200€ (οταν ο κωστας λεει απο Αγγλια 250€)
3 αν του παρω εγω ολα τα ανταλλακτικα και να ανεβοκατεβασει το μοτερ 800€
4 επιμενει οτι το 3.5 δεν φοραει το σασμαν μου και θελω και σασμαν οποσδηποτε αλλα αν του φερω το σετ μετατροπης το βαζει επανω
5 οτι χρειαζομαι και αλλες βασεις
6 για το transfer ουτε του αναφερα τιποτα
τι εχετε να πειτε για ολα τα παραπανω?
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Καλησπέρα Χρήστο !
Γιατί κολλάς στον μηχανικό ? Πρέπει να είναι εξειδικευμένος στα LAND ROVER και να δίνει εξειδικευμένες
τιμές σαν αυτές που μας ανέφερες ? Έτσι και αλλιώς το ρίσκο εσύ θα το έχεις αφού θα του πας
τα ανταλλακτικά...Για μένα σιγούρεψε ,δια μέσω των Workshop Manuals τι ακριβώς χρειάζεται και μετά
κάνε έρευνα αγοράς στους μηχανικούς για τα περαστικά.
Π.χ
Μοτέρ
http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-3-9i-V8-Engine-Hot-Rod-Custom-Ford-Pop_W0QQitemZ180636130342QQcategoryZ31349QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7599699188018467875
Σασμάν (εάν δε μετατρέψεις το δικό σου)
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Defender-5-speed-110-90-V8-LT85-gear-box-/120689564449?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c19a89b21
Νομίζω ότι με 1500€ θα καθαρίσεις.
Γιατί κολλάς στον μηχανικό ? Πρέπει να είναι εξειδικευμένος στα LAND ROVER και να δίνει εξειδικευμένες
τιμές σαν αυτές που μας ανέφερες ? Έτσι και αλλιώς το ρίσκο εσύ θα το έχεις αφού θα του πας
τα ανταλλακτικά...Για μένα σιγούρεψε ,δια μέσω των Workshop Manuals τι ακριβώς χρειάζεται και μετά
κάνε έρευνα αγοράς στους μηχανικούς για τα περαστικά.
Π.χ
Μοτέρ
http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-3-9i-V8-Engine-Hot-Rod-Custom-Ford-Pop_W0QQitemZ180636130342QQcategoryZ31349QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7599699188018467875
Σασμάν (εάν δε μετατρέψεις το δικό σου)
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Defender-5-speed-110-90-V8-LT85-gear-box-/120689564449?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c19a89b21
Νομίζω ότι με 1500€ θα καθαρίσεις.
ΥΠΙΛΑΡΧΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 96
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: μοτερ v8 injection
Χρήστος Δελλής wrote:για να αναλαβει εξ ολοκληρου την μετατροπη με μοτερ-σασμαν-ψεκασμο και εξατμιση δικα του 6000€ (ολοκληρο το def δεν πουλιεται τοσο!)
χρηστο τοσα του λειπουν του μαστορα; ακου 6000;
την δουλεια που θες μπορει να στην κανει και ενας καλος μαστορας στην κερκυρα.
δεν χρειαζετε να ειναι ο μαστορας ''φιρμα''.
αγορασε τα πραγματα μονος σου και τραβα σε ενα καλο συνεργειο.
δημητρης - series 2a- Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Ηλικία : 51
Τόπος : πατρα
Re: μοτερ v8 injection
φιλε Μακη προσπαθω να κρατησω το δικο μου σασμαν θελουν αλλαγμα και τα σιδεροκουτα απο το πατωμα κλπ και δεν θελω να μπλεξω με κατι τετοιο ασε που το σασμαν μου ειναι αριστο και δεν θελω να το αχρηστεψω..
τα πραγματα που νομιζω οτι χρειαζομαι ειναι μοτερ σετ μετατροπης για να προσαρμοστει το μοτερ με το σασμαν πολλαπλη εξαγωγης εξατμισης και δεν ξερω και για τη βαση του μοτερ τι γινεται (αυτα αν δεν εχει ψεκασμο το μοτερ) πλεξουδα μαλλον δεν χρειαζεται. αν καποιος πιο εμπειρος απο εμενα γνωριζει κατι παραπανω παρακαλω να μου το πει για να μαζεψω πρωτα τα ανταλλακτικα και μετα να προχωρησω στο λυσιμο. για τα μεταφορικα του μοτερ απο Αγγλια μηπως ξερουμε ποσο περιπου και ποσο καιρο?
τα πραγματα που νομιζω οτι χρειαζομαι ειναι μοτερ σετ μετατροπης για να προσαρμοστει το μοτερ με το σασμαν πολλαπλη εξαγωγης εξατμισης και δεν ξερω και για τη βαση του μοτερ τι γινεται (αυτα αν δεν εχει ψεκασμο το μοτερ) πλεξουδα μαλλον δεν χρειαζεται. αν καποιος πιο εμπειρος απο εμενα γνωριζει κατι παραπανω παρακαλω να μου το πει για να μαζεψω πρωτα τα ανταλλακτικα και μετα να προχωρησω στο λυσιμο. για τα μεταφορικα του μοτερ απο Αγγλια μηπως ξερουμε ποσο περιπου και ποσο καιρο?
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
χαχα Δημητρη στην αρχη μου ειπε οτι δεν συμφερει και να το πουλησω και να παρω ενα ιδιο V8!!!!!! ακου να πουλησω το αμαξι!
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Ο σωτήρης, που δίνει το μοτέρ, είναι φίλος από το off-road.gr.
discoball- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-01-05
Re: μοτερ v8 injection
Καλησπέρα,
1. Μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε V8 rover στο σασμάν σου, αρκεί να βάλεις το σετ μετατροπής. Το σετ περιλαμβάνει (από όσο θυμάμαι):
a. Βάσεις κινητήρα (μετατοπίζει λίγο το μοτέρ προς τα πίσω)
b. Φλάντζα για σασμάν (αντάπτορα)
c. Αντάπτορα να βγάλεις το φίλτρο λαδιού και να το βάλεις στο φτερό από μέσα για να μην βρίσκει στο διαφορικό.
Θέλει κόψιμο ο στρόφαλός στην άκρη του (επιτόπου με τροχό)
Μια μικρή λαμαρινοδουλειά στην μπροστινή άκρη του τούνελ (επιτόπου)
2. Μπορείς να βρεις ένα LT85 (Santana) σκέτο, χωρίς transfer και να χρησιμοποιήσεις το δικό σου. Θα χρειαστείς κάποιες αλλαγές (σίγουρα τούνελ)
Σαν κόστος και οι 2 λύσεις είναι περίπου το ίδιο… η 1 έχει το σετ μετατροπής, η 2 έχει το σασμάν. Απλά η 2η σου επιτρέπει να κρατήσεις το σασμάν σου που είναι αυτό που προτιμάς. Προσωπικά δεν ξέρω πια λύση θα ακολουθούσα…
Από κινητήρα, αν βάλεις με καρμπυρατέρ, τότε είναι πολύ εύκολη η σύνδεση. Αν πας σε injection, η σύνδεση είναι απλή, αλλά απαιτεί καλή μελέτη του συστήματος, πράγμα που δεν θα το κάνει ο απλός μαστοράκος…. Αν έχεις όρεξη να διαβάσεις το συνδέεις μόνος σου. Η τιμή 1200 που σου είπε μόνο για το injection είναι η τιμή της ελληνικής αγοράς.
Μια καλή λύση είναι να βρεις ένα defender σε παλιοσιδερά από ΔΕΗ και να το πάρεις για ανταλλακτικά (αρκεί να είναι v8). Άλλη λύση από ΕΒΑΥ με υπομονή.
Μεταφορά κανα 200αρι και χρόνος καμιά 10αρια μέρες.
Τέλος μπορείς να ψάξεις και για RR είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία και να κάνεις την ίδια δουλειά. Αν πας σε αλλαγή σασμάν, εξέτασε και το ενδεχόμενο για αυτόματο.
1. Μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε V8 rover στο σασμάν σου, αρκεί να βάλεις το σετ μετατροπής. Το σετ περιλαμβάνει (από όσο θυμάμαι):
a. Βάσεις κινητήρα (μετατοπίζει λίγο το μοτέρ προς τα πίσω)
b. Φλάντζα για σασμάν (αντάπτορα)
c. Αντάπτορα να βγάλεις το φίλτρο λαδιού και να το βάλεις στο φτερό από μέσα για να μην βρίσκει στο διαφορικό.
Θέλει κόψιμο ο στρόφαλός στην άκρη του (επιτόπου με τροχό)
Μια μικρή λαμαρινοδουλειά στην μπροστινή άκρη του τούνελ (επιτόπου)
2. Μπορείς να βρεις ένα LT85 (Santana) σκέτο, χωρίς transfer και να χρησιμοποιήσεις το δικό σου. Θα χρειαστείς κάποιες αλλαγές (σίγουρα τούνελ)
Σαν κόστος και οι 2 λύσεις είναι περίπου το ίδιο… η 1 έχει το σετ μετατροπής, η 2 έχει το σασμάν. Απλά η 2η σου επιτρέπει να κρατήσεις το σασμάν σου που είναι αυτό που προτιμάς. Προσωπικά δεν ξέρω πια λύση θα ακολουθούσα…
Από κινητήρα, αν βάλεις με καρμπυρατέρ, τότε είναι πολύ εύκολη η σύνδεση. Αν πας σε injection, η σύνδεση είναι απλή, αλλά απαιτεί καλή μελέτη του συστήματος, πράγμα που δεν θα το κάνει ο απλός μαστοράκος…. Αν έχεις όρεξη να διαβάσεις το συνδέεις μόνος σου. Η τιμή 1200 που σου είπε μόνο για το injection είναι η τιμή της ελληνικής αγοράς.
Μια καλή λύση είναι να βρεις ένα defender σε παλιοσιδερά από ΔΕΗ και να το πάρεις για ανταλλακτικά (αρκεί να είναι v8). Άλλη λύση από ΕΒΑΥ με υπομονή.
Μεταφορά κανα 200αρι και χρόνος καμιά 10αρια μέρες.
Τέλος μπορείς να ψάξεις και για RR είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία και να κάνεις την ίδια δουλειά. Αν πας σε αλλαγή σασμάν, εξέτασε και το ενδεχόμενο για αυτόματο.
Re: μοτερ v8 injection
Κωστα σαν λυση προτιμω να μην αλλαξω σασμαν για να μην μπλεξω με τα σιδεροκουτα... θυμασαι? το ειχα ξανααναφερει παλαιοτερα. χωρις να θελω να γινω κουραστικος θα μπορουσες να με βοηθησεις μα τους κωδικους των παραπανω ανταλλακτικων? αποκλειεται να τους βρω μονος μου... θελω να αλλαξω και την μεταδοση στο transfer με μια πιο γρηγορη, για το injection αν υπαρχει καποιος οδηγος για την καλωδιωση σιγουρα μπορω να το βαλω και μονος μου πιστευω. με θεμα ρυθμισης δεν ξερω τι γινεται αλλα πιστευω οτι αν τοποθετηθει και δουλεψει η ρυθμιση ειναι το λιγοτερο. με εξατμιση τι γινεται? χρειαζομαι μονο τους λαιμους η ολοκληρη? εχω μαζεψει τα χρηματα της μετατροπης αλλα προσπαθω να τα διαθεσω οσο το δυνατον καλυτερα γινεται γι'αυτο ζηταω την βοηθεια σας. ευχαριστω
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
Όπως σου έχω ξαναπεί και το σετ μετατροπής για να κρατήσεις το σασμάν σου θέλει μια μικρή λαμαρινο-δουλειά στο το τούνελ μπροστά. Από κει και πέρα αν βρεις μοτέρ EFI καλό σετ, τότε 4-5 καλώδια συνδέεις και είναι απλά. Ρύθμιση το injection δεν εχει.
Υπολόγιζε (σε λίρες):
1. 310 το σετ μετατροπής
2. 500-700 ένα καλό μοτέρ
3. Εξατμισά για να φτιάξει λαιμούς + δίχαλο
4. Εργασία τοποθέτησης
5. Μεταφορικά
Υπολόγιζε (σε λίρες):
1. 310 το σετ μετατροπής
2. 500-700 ένα καλό μοτέρ
3. Εξατμισά για να φτιάξει λαιμούς + δίχαλο
4. Εργασία τοποθέτησης
5. Μεταφορικά
Re: μοτερ v8 injection
μετα απο αρκετο ψαξιμο εκανα την επισκεψη μου σε γνωστο "χειρουργο" land rover (δεν αναφερω ονομα για να μην θεωρηθει διαφήμιση) μου ειπε λοιπον ολοκληρη ανακατασκευη μοτερ 3.9 v8-σασμαν-efi-σιδεροκουτα-εξατμιση επισκευασμενα ολα και γενικα τοποθετημενα κομπλε με ενα χρονο γραπτη εγγυηση 4000€ και ολα τα παραπανω με αυτοματο σασμαν 4500€ με το κλειδι στο χερι τι λετε? η τιμη καλη? να προσεξω κατι? το ονομα του γιατρου αν θελετε μπορω να σας το στειλω με pm
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Re: μοτερ v8 injection
πολυ καλη τιμη! παααρα πολυ καλη τιμη! δεν υπαρχει κανενα προβλημα να αναρτησεις ποιος στην εδωσε, δεν εχουμε προβλημα με την διαφημιση. Με το γδαρσιμο εχουμε προβλημα, να σκεφτεις οτι καποιος προεδρικος "ημιεπαγγελματιας" εβγαζε ενα κονδυλι γυρω στα 12,000 για αυτα που αναφερεις και για εγγυηση ουτε κουβεντα! Και παλι καλα, καποιος αλλος εφτασε να σκασει γυρω στο 50αρικο ανα τα ετη για ακριβως τα ιδια + ενα βαψιμο, και με συνεχεις βλαβες....
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: μοτερ v8 injection
αφου δεν υπαρχει προβλημα. Ο Αντωνης ο Μαργετης μου εδωσε αυτη την προσφορα
Χρήστος Δελλής- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-07
Ηλικία : 45
Τόπος : kerkyra
Page 1 of 2 • 1, 2
Page 1 of 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|