Καθίσματα Freelander
5 posters
Page 1 of 1
Re: Καθίσματα Freelander
Αυτά είναι τα ημιμπάγκετ από Freelander 1 του 2000 . Μπαίνουν και κάθονται άψογα στα Defender Disco κλπ. Σε άριστη λειτουργική κατάσταση.Στα 100 ευρώ. Όποιο καλόπαιδο τα πάρει θα του δώσω και κομπλέ heavy duty πράσινα αδιάβροχα καλύμματα
Re: Καθίσματα Freelander
ειναι ολη η τετραδα?
konstkatsiavas- Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-12-13
Ηλικία : 34
Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Re: Καθίσματα Freelander
Χρονια πολλα και καλη χρονια.
Εαν μπουν τα καθισματα του freelander στο ντιφ τι γινετε με την μπαταρια ?Εχουμε προσβαση?Εαν ναι τα θελω.
Εαν μπουν τα καθισματα του freelander στο ντιφ τι γινετε με την μπαταρια ?Εχουμε προσβαση?Εαν ναι τα θελω.
Re: Καθίσματα Freelander
Χρήστο θα πρέπει να βγάζεις όλο το κάθισμα.
Στα καθίσματα του Defender το κάτω μέρος (η βάση) αφαιρείται από τον σκελετό του καθίσματος. Κάτι που δεν γίνεται με τα καθίσματα του Freelander.
Ομως μπορείς να βάλεις ένα μόνιμο ρευματοδότη/ρευματολήπτη στην βάση που βιδώνονται τα καθίσματα (το λεγόμενο "σαμάρι") και έτσι να μην χρειάζεται να βγάζεις το κάθισμα εκτός και αν πρέπει πλέον να αλλαχθεί/αφαιρεθεί η μπαταρία.
Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες πες το και βάζω φωτογραφίες.
Χαιρετώ και καλή Χρονιά σε όλους
Στα καθίσματα του Defender το κάτω μέρος (η βάση) αφαιρείται από τον σκελετό του καθίσματος. Κάτι που δεν γίνεται με τα καθίσματα του Freelander.
Ομως μπορείς να βάλεις ένα μόνιμο ρευματοδότη/ρευματολήπτη στην βάση που βιδώνονται τα καθίσματα (το λεγόμενο "σαμάρι") και έτσι να μην χρειάζεται να βγάζεις το κάθισμα εκτός και αν πρέπει πλέον να αλλαχθεί/αφαιρεθεί η μπαταρία.
Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες πες το και βάζω φωτογραφίες.
Χαιρετώ και καλή Χρονιά σε όλους
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: Καθίσματα Freelander
αυτο για την βαση των καθισματων δεν ισχυει για ολα τα defender. σε παλια v8 (1988) πρεπει να ξεβιδωθει το καθισμα και να βγει για να εχεις προσβαση στην μπαταρια. μπορεις παντα να περασεις την μπαταρια αναμεσα στο μεσαιο καθισμα και τον μπουλμε και να ξεμπερδευεις με αυτη την αστεια ιστοορια. ο χωρος κατω απο τα καθισματα παιρνει νερα σε ολα τα ντιφ 9ακομα και τα σημερινα εχουν τρυπες).
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: Καθίσματα Freelander
varemaras το σύστημα εξαγωγής της βάσης του καθίσματος είναι το ίδιο στα Defenders από το 1983 έως και σήμερα.
Στο εργοστασιακό κάθισμα δεν χρειάζεται τίποτε ξεβίδωμα για να αποκτήσεις πρόσβαση την μπαταρία. Η βάση ξεκουμπώνει από τα δύο κλιπς που την συγκρατούν και μετά απλώς θέλει να απασφαλισθεί το μάνταλο που ασφαλίζει το καπάκι κάτω από την βάση.
Ακόμη και στα καθίσματα του SVX που είναι φτιαγμένα από την Recaro το σύστημα της βάσης του καθίσματος παραμένει στην ουσία το ίδιο.
Η αλλαγή της θέσης της μπαταρίας είναι όντως μια ενδιαφέρουσα πρόταση όμως έχει άλλα προβλήματα που δεν καθιστούν ασφαλή την τοποθέτησή της μέσα στον χώρο των επιβατών.
Χαιρετώ και καλή Χρονιά σε όλους
Στο εργοστασιακό κάθισμα δεν χρειάζεται τίποτε ξεβίδωμα για να αποκτήσεις πρόσβαση την μπαταρία. Η βάση ξεκουμπώνει από τα δύο κλιπς που την συγκρατούν και μετά απλώς θέλει να απασφαλισθεί το μάνταλο που ασφαλίζει το καπάκι κάτω από την βάση.
Ακόμη και στα καθίσματα του SVX που είναι φτιαγμένα από την Recaro το σύστημα της βάσης του καθίσματος παραμένει στην ουσία το ίδιο.
Η αλλαγή της θέσης της μπαταρίας είναι όντως μια ενδιαφέρουσα πρόταση όμως έχει άλλα προβλήματα που δεν καθιστούν ασφαλή την τοποθέτησή της μέσα στον χώρο των επιβατών.
Χαιρετώ και καλή Χρονιά σε όλους
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: Καθίσματα Freelander
σιγουρα θα εχεις δικιο και εγω που εχω αλλαξει 2 φορες μπαταριοα αδικο.
varemaras- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-25
Ηλικία : 47
Τόπος : Αθηνα
Re: Καθίσματα Freelander
σκέψου και το ενδεχόμενο το ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ αυτοκίνητο που είχες στα χέρια σου για λίγο καιρό να είχε δεχθεί μετατροπή για να μπορέσουν να στηρίξουν σπασμένες βάσεις καθισμάτων.
Σου επαναλαμβάνω ότι το σύστημα στήριξης των εργοστασιακών καθισμάτων επιτρέπει την εξαγωγή τους χωρίς να πρέπει να ξεβιδωθούν οι βάσεις. Απλώς ξεκουμπώνεις το κάτω τμήμα (εκεί που κάθεται η έδρα του οδηγού και συνοδηγού στο αντίστοιχο κάθισμα), απασφαλίζεις το άγκιστρο για να βγάλεις το κάλυμα και έχεις άμεση πρόσβαση στην μπαταρία ακόμη και για να την αφαιρέσεις. Χρονοβόρο και ταλαιπωρία χωρίς λόγο σίγουρα αλλά και μία από τις ιδιαιτερότητες του Defender που έχουμε αγαπήσει να μισούμε όσοι έχουμε Defenders.
Kαι για όσους βαριούνται την διαδικασία αυτή υπάρχει και λύση.
Αυτή.... (για τον Χρήστο που ίσως να τον ενδιαφέρει μιάς και η τιμή των καθισμάτων του Freelander είναι πολύ καλή)
στην πιό πάνω φωτογραφία είναι ενωμένο το τμήμα των καλωδίων του ρευματοδότη/ρευματολήπτη με τα "κροκοδειλάκια" για την σύνδεση σε εξωτερική μπαταρία και το φίς στο άλλο τους άκρη συνδεδεμένο με το φις αναμονής στην βάση του σαμαριού των καθισμάτων.
και εδώ
Το φις αναμονής όπως φαίνεται μόνο του πλέον (χωρίς την καλωδίωση).
Με το σύστημα αυτό μπορείς να τροφοδοτήσεις ακόμη και εξωτερικό εργάτη.
Και κυρίως γλυτώνεις τον μπελά (που τόσο αγαπούμε να μισούμε) του να πρέπει να βγάζεις την βάση του καθίσματος (όχι να την ξεβιδώνεις ή να βγάζεις το κάθισμα) για να αποκτήσεις πρόσβαση στην μπαταρία για να δώσεις ή να πάρεις ρεύμα.
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
Σου επαναλαμβάνω ότι το σύστημα στήριξης των εργοστασιακών καθισμάτων επιτρέπει την εξαγωγή τους χωρίς να πρέπει να ξεβιδωθούν οι βάσεις. Απλώς ξεκουμπώνεις το κάτω τμήμα (εκεί που κάθεται η έδρα του οδηγού και συνοδηγού στο αντίστοιχο κάθισμα), απασφαλίζεις το άγκιστρο για να βγάλεις το κάλυμα και έχεις άμεση πρόσβαση στην μπαταρία ακόμη και για να την αφαιρέσεις. Χρονοβόρο και ταλαιπωρία χωρίς λόγο σίγουρα αλλά και μία από τις ιδιαιτερότητες του Defender που έχουμε αγαπήσει να μισούμε όσοι έχουμε Defenders.
Kαι για όσους βαριούνται την διαδικασία αυτή υπάρχει και λύση.
Αυτή.... (για τον Χρήστο που ίσως να τον ενδιαφέρει μιάς και η τιμή των καθισμάτων του Freelander είναι πολύ καλή)
στην πιό πάνω φωτογραφία είναι ενωμένο το τμήμα των καλωδίων του ρευματοδότη/ρευματολήπτη με τα "κροκοδειλάκια" για την σύνδεση σε εξωτερική μπαταρία και το φίς στο άλλο τους άκρη συνδεδεμένο με το φις αναμονής στην βάση του σαμαριού των καθισμάτων.
και εδώ
Το φις αναμονής όπως φαίνεται μόνο του πλέον (χωρίς την καλωδίωση).
Με το σύστημα αυτό μπορείς να τροφοδοτήσεις ακόμη και εξωτερικό εργάτη.
Και κυρίως γλυτώνεις τον μπελά (που τόσο αγαπούμε να μισούμε) του να πρέπει να βγάζεις την βάση του καθίσματος (όχι να την ξεβιδώνεις ή να βγάζεις το κάθισμα) για να αποκτήσεις πρόσβαση στην μπαταρία για να δώσεις ή να πάρεις ρεύμα.
Χαιρετώ και Καλή Χρονιά σε όλους
pantg- Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-11-26
Re: Καθίσματα Freelander
α) Δεν μου αρεσει η ιδεα να μην εχω αμεση προσβαση στην μπαταρια (θεμα ασφαλειας).
β)Χανω εναν αμεσα προσβασιμο αποθηκευτικο χωρο που μπορεις να τον κανεις να μην βαζει νερα.
Δυστηχως παρολο που η τιμη των καθισματων ειναι πολυ καλη,θα ανοιξω αλλα κεφαλαια μετατροπων.
β)Χανω εναν αμεσα προσβασιμο αποθηκευτικο χωρο που μπορεις να τον κανεις να μην βαζει νερα.
Δυστηχως παρολο που η τιμη των καθισματων ειναι πολυ καλη,θα ανοιξω αλλα κεφαλαια μετατροπων.
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|